Actual

RATC, număr de telefon pentru reclamații și nemulțumiri privind calitatea serviciilor

Mar 21, 2018 Mihaela Tîrpan

Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța informează publicul călător că pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, așteptăm mesaje pe următoarele canale de comunicare:

  • NUMĂRUL CĂLĂTORULUI 0241 / 694 960 – NON STOP
  • e-mail dedicat– reclamatii@ratc.ro
  • Facebook – “Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța”

„Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța”, transmite Regia de Transport în Comun Constanța.

Măsura vine la doar o zi de la anunțul controlului OPC pe mijloacele de transport ale RATC.

Citiți și:

Autobuzele RATC, în atenția OPC. Constantinescu: „Am dat avertisment, sancțiunea era plătită de constănțenii nevinovați”

Comments

comments

Mihaela Tîrpan

About The Author

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!