Connect with us

Administratie

S-a găsit vinovatul: conducerea PSD Constanța i-a greșit numele consilierului Pescaru de la Costinești

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Dumitru Jeacă, prefectul județului Constanța, a semnat, la jumătatea lunii noiembrie, ordinul prin care se constată încetarea de drept, înainte de termen, a mandatului de consilier local în cadrul Consiliului Local al comunei Costinești al lui Nicolae Pescaru, ales pe listele PSD, organizația locală Costinești, la alegerile locale din anul 2016. Printr-un comunicat remis redacției, reprezentantul Guvernului în teritoriu motivează semnătura prin lipsa activității lui Pescaru în cadrul organizației și pentru faptul că nu și-a achitat cotizația.

Pescaru a atacat ordinul în instanță, cererea de anulare a documentului fiind înregistrată în data de 28 noiembrie a.c. Astfel, pe rolul instanței de contencios administrativ al Tribunalului Constanța a fost înregistrat dosarul nr. 7167/118/2018, prin care Pescaru solicită suspendarea ordinului prefectului județului Constanța privind încetarea mandatului de ales local în cadrul CL Costinești, respectiv decizia Biroului Permanent Județean al PSD Constanța privind excluderea sa din rândurile social – democraților. Ce șanse de câștig are? În primul rând, greșeala de nume. În documentul transmis de Instituția Prefectului, consilierul ales pe listele PSD este trecut Pescariu și nu Pescaru.

Astăzi, prefectul județului Constanța reface ordinul privind încetarea mandatului cu numele corect al consilierului ales pe listele PSD în 2016.

Iată comunicatul semnat de prefectul Dumitru Jeacă:

În  urma discuțiilor apărute în spațiul public cu privire la nulitatea ordinului prefectului județului Constanța prin care se constata încetarea de drept, înainte de termen, a mandatului de consilier local, în cadrul Consiliului Local al comunei Costinești, al domnului Nicolae PESCARU, ales pe listele PSD în 2016, Instituția Prefectului face următoarele precizări:

  • în data de 06.11.2018, Organizația Județeană Constanța a Partidului Social Democrat a transmis Instituției Prefectului o adresă prin care informa că domnul PESCARIU Nicolae a fost exclus din rândul membrilor PSD și, ca urmare, solicita constatarea, prin ordin de prefect, a încetării mandatului de consilier local, înainte de expirarea duratei normale a mandatului și vacantarea postului respectiv;
  • în data de 09.11.2018, Instituția Prefectului deși este abilitată, conform legii, doar să constate încetarea mandatului, solicită dovada (înscrisul) rămânerii definitive a excluderii domnului PESCARIU Nicolae, după cum era nominalizat în corespondența primită de la Organizația Județeană Constanța a PSD și, de asemenea, dovada luării la cunoștință, de către cel în cauză, a deciziei de excludere. Solicitarea prefectului a primit ca răspuns doar o adresă de confirmare a aspectelor cerute, tot pe numele de PESCARIU.

Această corespondență, conform art.12 alin. 3 din Legea 393/2004, privind statutul aleșilor locali, cu modificările și completările ulterioare, a stat la baza constatării încetării de drept, înainte de termen, a mandatului de consilier local, în cadrul Consiliului Local al comunei Costinești, al domnului Nicolae PESCARU, iar ordinul prefectului a fost emis pe numele transmis de către Organizația Județeană a PSD, respectiv PESCARIU Nicolae.

Astăzi, 04.12.2018, ora 13.00, filiala județeană a PSD, printr-o corespondență oficială, a confirmat greșeala făcută în acest caz și, în consecință, Instituția Prefectului – Județul Constanța va întreprinde demersurile necesare pentru a îndrepta eroarea materială constatată.

NOTĂ! În aceste condiții, vina se duce către conducerea PSD Constanța care a trimis informarea cu numele greșit al colegului lor.

Citiți și:

Războiul Comisarilor de la Costinești. Adevăratul motiv pentru care Constantinescu l-a exclus pe Pescaru din PSD

sursa foto: Mangalia TV

Comments

comments

Administratie

Constanța. Consilierii locali municipali, chemați în ședință ordinară. Ce proiecte au fost trecute în convocator

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

În conformitate cu prevederile art. 39 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se convoacă Consiliul local al municipiului Constanţa în şedinţă ordinară, joi, 28 februarie 2019, ora 1200, în Sala de Protocol a Casei de Cultură a Sindicatelor Constanţa, situată la etajul 1, cu următoarea ordine de zi:

  1. Aprobarea procesului verbal al şedinţei ordinare a Consiliului local al municipiului Constanţa din data de 31.01.2019;
  2. Aprobarea procesului verbal al şedinţei de îndată a Consiliului local al municipiului Constanţa din data de 15.02.2019;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului local pe trimestrul IV pe anul 2018;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de analiză și acoperire a riscurilor pentru municipiul Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei unităților de învățământ din municipiul Constanța pentru anul școlar 2019-2020;

iniţiatori: consilierii locali Trandafir Raluca-Andrea, Cojoc Marioara, Nicolae Irinela, Câmpeanu Adriana-Teodora, Florea Răzvan-Ionuț

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării în străinătate a domnului consilier local Liviu Merdinian pentru îndeplinirea unei misiuni cu caracter temporar și aprobarea cheltuielilor aferente acestei deplasări;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea programului social „Să ajutăm împreună”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Constanța pentru anul 2019;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreținere și a contribuției părinților/reprezentanților legali pentru copiii care frecventează creșele din cadrul Direcției generale de asistență socială Constanța pentru anul 2019;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreținere pentru persoanele vârstnice din cadrul Căminului pentru persoane vârstnice Constanța pe anul 2019;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind constituirea echipei mobile pentru intervenția de urgență în cazurile de violență domestică;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind stabilirea nivelului chiriilor și subvenționarea acestora, ca urmare a repartizării locuințelor sociale destinate chiriașilor evacuați sau care urmează a fi evacuați din locuințele retrocedate foștilor proprietari în baza OUG nr. 74/2007, situate pe raza municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind stabilirea nivelului chiriilor și subvenționarea acestora, ca urmare a repartizării locuințelor sociale în baza Legii nr. 114/1996, situate pe raza municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 63/2013 privind aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat din municipiul Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea HCL nr. 221/2017 privind aprobarea unor tarife pentru plata unor servicii de utilități publice și conexe acestora prestate de către SC Confort Urban SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea HCL nr. 267/2018 de aprobare a participării în cadrul proiectului, de aprobare a indicatorilor tehnico-economici, a cheltuielilor legate de proiect, precum și de aprobare a Acordului de parteneriat și a Protocolului de asociere privind realizarea în comun a unei achiziții publice ocazionale pentru proiectul „Achiziție de mijloace de transport public – autobuze electrice cu lungimea de 12 m”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea HCL nr. 266/2018 de aprobare a participării în cadrul proiectului, de aprobare a indicatorilor tehnico-economici, a cheltuielilor legate de proiect, precum și de aprobare a Acordului de parteneriat și a Protocolului de asociere privind realizarea în comun a unei achiziții publice ocazionale pentru proiectul „Achiziție de mijloace de transport public – autobuze electrice cu lungimea de 10 m”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea modificării art. 1 și art. 2 din HCL nr. 204/2018 privind aprobarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie şi a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Creşterea eficienţei energetice a imobilului Şcoala Gimnazială nr. 17, Ion Minulescu, Constanţa”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea modificării art. 1 și art. 2 din HCL nr. 205/2018 privind aprobarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie şi a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Creşterea eficienţei energetice a imobilului Școala Gimnazială nr. 8, Constanţa”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea modificării art. 1 și art. 2 din HCL nr. 203/2018 privind aprobarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie şi a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Creşterea eficienţei energetice a imobilului Școala Gimnazială nr. 38, Dimitrie Cantemir, Constanţa”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea modificării art. 1 și art. 2 din HCL nr. 202/2018 privind aprobarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie şi a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Creşterea eficienţei energetice a imobilului Teatrul de Stat, Constanţa”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentaţiei  de avizare  a lucrărilor de intervenţii şi a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Reabilitarea, modernizarea și dotarea Grădiniței cu program prelungit Amicii, Constanţa”;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 190694/06.11.2018 ce stabilește prețul de vânzare al bunului imobil proprietate privată a municipiului Constanța, situat în stațiunea Mamaia, zona Căpitănie, mal Lac Siutghiol, în suprafață de 622 mp, în vederea vânzării directe către Autoritatea  Navală Română;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 18806/30.01.2019 ce stabilește prețul de vânzare al bunului imobil proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Int. Slt. Bogdan Vasile nr. 11, în suprafață de 31 mp, în vederea vânzării directe către Crețu Genoveva și Nistor Mihaela;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 18816/30.01.2019 ce stabilește prețul de vânzare al bunului imobil proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Ciprian Porumbescu nr. 31, în suprafață de 142,63 mp, în vederea vânzării directe către Ciocan Gabriel;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 13649/22.01.2019 ce stabilește prețul de vânzare al bunului imobil proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Sergent Nicolae Grindeanu nr. 68, bl. E8, sc. A, et. 4, ap. 17, în suprafață utilă de 38,43 mp, balcon în suprafață de 3,08 mp, în vederea vânzării directe către Basarab Viorica;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 18811/30.01.2019 ce stabilește prețul minim de pornire al vânzării prin licitație publică a imobilului teren proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Chiliei nr. 50, în suprafață de 27 mp, precum și a caietului de sarcini;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 18803/30.01.2019 ce stabilește prețul minim de pornire al vânzării prin licitație publică a imobilului teren proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Traian nr. 98A, în suprafață de 20 mp, precum și a caietului de sarcini;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării directe a terenului situat în municipiul Constanța, str. Liliacului nr. 7, în suprafață de 50 mp, către Ciocîrlan Dumitru-Florin și Ciocîrlan Mihaela;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării directe a terenului situat în municipiul Constanța, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 88G, în suprafață de 44 mp, către Manițiu Victor;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării directe a terenului situat în municipiul Constanța, zona Perla – chioșc poliedral, în suprafață de 22 mp, către Cușu Tănase și Cușu Traiana;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării directe a terenului situat în municipiul Constanța, str. Salonic nr. 12,  în suprafață de 309 mp, către Percsi Letiția Ligia;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării prin licitație publică a terenului situat în municipiul Constanța, stațiunea Mamaia, zona Tabără Nord, în suprafață de 149 mp;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării clauzelor contractului de concesiune nr. 94901/2001, adiționat, încheiat de municipiul Constanța cu SC Premier Restaurants Romania SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil D+P+5-8E – hotel – apartament, stațiunea Mamaia, zona Pinguin, investitor SC Real Estate Investment SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil D+P+8E – hotel – apartament, stațiunea Mamaia, zona hotel Caraiman, investitor Bucureanu Anca;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind îndreptarea erorii materiale din cuprinsul HCL nr. 81/2010 privind aprobare PUZ pentru teritoriul delimitat de bd. I.G. Duca, str. Griviței, str. Sabinelor, str. Avram Iancu și str. Atelierelor;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind îndreptarea erorii materiale din cuprinsul HCL nr. 230/2010 privind aprobare PUZ pentru teritoriul delimitat de str. Miorița, str. Nicolae Grigorescu, str. Primăverii, str. Ileana Cosînzeana;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil P+1E – cabinete medicale, str. Opalului nr. 14, investitor Vasile Ovidiu Adrian;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil D+P+2-4E, str. Eugen Lovinescu nr. 21, investitor SC Strolz Drilling SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil 2S+P+6E – locuire colectivă cu spații comerciale și birouri la parter, bd. Aurel Vlaicu nr. 315F, investitor Vlădoi Stancu;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic zonal pentru terenul delimitat de bd. Tomis, incinta RAJA și drumuri de exploatare, zona Palazu Mare, inițiator SC MAS Publishing & Partners SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil S+D+P+5-6E – locuire colectivă cu comerț la D+P, str. Mircea cel Bătrân nr. 47A, investitor SC Black Waters SA;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire locuință P+2E și împrejmuire teren, bd. Tomis nr. 97, investitor Ceti Nicolae;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentului Politica de parcare a municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind completarea şi actualizarea inventarului bunurilor care aparţin domeniului privat al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind trecerea unor imobile situate în municipiul Constanța din domeniul privat în domeniul public al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind atribuirea în proprietate domnului Neagu Niculae, revoluționar, a unei suprafețe de teren reprezentând loc de veci în baza Legii nr. 341/2004;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 500/2001 privind trecerea din administrarea municipiului Constanța în administrarea RAEDPP Constanța a terenului în suprafață de 45,07 mp situat în Constanța, zona Tomis III, în apropierea PT nr. 17 și PT nr. 171;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 116/2005 privind modificarea HCL nr. 220/2002;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind preluarea din administrarea  RAEDPP Constanța în administrarea Consiliului local al municipiului Constanța și transmiterea dreptului de folosință gratuită Asociației Naționale a Surzilor din România asupra imobilului situat în municipiul Constanța, str. Griviței 56;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind închirierea prin licitație publică a bunurilor imobile care fac parte din domeniul public sau privat al municipiului Constanța sau din domeniul public al statului și în administrarea Consiliului local al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind acordarea dreptului de uz și servitute în favoarea E– Distribuție Dobrogea SA asupra terenului în suprafață de 40 mp situat în stațiunea Mamaia, zona restaurant Aurora, în vederea realizării serviciului public de distribuție a energiei electrice;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri referitoare la ocuparea unor posturi vacante și temporar vacante din cadrul Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului Muzeului de Artă Populară Constanța și a comisiei de evaluare și de soluționare a contestațiilor;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind acordarea titlului de „Cetățean de onoare al municipiului Constanța” domnișoarei Nicoleta Daniela Sofronie;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

57. Proiect de hotărâre privind acordarea titlului de „Cetățean de onoare al municipiului Constanța”  domnului Gheorghe Stanciu;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind acordarea titlului de „Cetățean de onoare al municipiului Constanța” doamnei Elena Buhaiev (post-mortem);

iniţiatori: consilierii locali Cantaragiu Secil-Givan, Papuc Cătălin-Florin, Zabara Alexandru

  1. Proiect de hotărâre privind acordarea titlului de „Cetățean de onoare al municipiului Constanța” domnului Iulian Ion Căpățână;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre pentru îndreptarea erorii materiale din cuprinsul HCL nr. 5/2019 privind stabilirea prețului local pentru populație al energiei termice furnizată în SACET de către RADET Constanța pentru perioada 01.01.2019-30.04.2019 în municipiul Constanța.

iniţiator: primar Decebal Făgădău

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Cernavodă se lăfăie. Vezi ce lefe uriașe au tipa de la turism, șoferul și îngrijitoarea

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Creșterile de salarii promise de Guvern în 2019 stârnesc deja controverse. Poliţiştii, militarii şi profesorii, alături de alţi bugetari, se bucură de salarii mai mari începând de anul acesta. Potrivit graficelor realizate pe baza legii salarizării, de la începutul anului 2019, angajaţii de la stat vor avea o creştere a salariului de 25%. Așa se face că angajații administrației locale din Cernavodă ajung să câștige – cu sporuri și alte beneficii obținute în funcție de vechimea în muncă, pregătirea profesională sau… condițiile de muncă, zeci de mii de lei. De departe, sar în evidență salariile directorului departamentului de turism din Primăria Cernavodă, cel al șoferului, dar și al îngrijitoarei. Cu toții primesc, pe lângă zecile de mii de lei trecute în dreptul rubricii “salariu brut” și spor pentru condiții de muncă.

“Ordinea.ro” a analizat salariile de bază ale personalului din cadrul aparatului de specialitate al primarului orașului Cernavodă stabilite conform Legii cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice. Ce înseamnă asta?! Dacă nu știați cu câți bani este plătit Liviu Negoiță, primarul orașului Cernavodă, atunci este bine să aveți în vedere că, lunar, edilul are o indemnizație de 14.820 de lei. Viceprimarul Șerif Cârjali nu se află departe de câștigul salarial al primarului Negoiță. Astfel, numărul doi în administrația locală din Cernavodă are o indemnizație lunară de 12.540 de lei.

Ceea ce este cu mult mai interesant abia acum urmează. Conform documentului pe care vi-l punem la dispoziție, dar pe care îl puteți studia și pe pagina de internet a administrației orașului Cernavodă, secretarul orașului este răsplătit pentru munca depusă cu o leafă de 11.400 de lei la care se adaugă un spor pentru… condiții de muncă de 10%. Mai departe, directorul executiv din Primăria Cernavodă are un salariu de 10.260 de lei și 10% spor pentru condiții de muncă. Arhitectul șef al administrației din orașul Cernavodă câștigă 9.257 de lei și primește și cele zece procente pentru condiții de muncă. La fel ca și arhitectul, unui șef de serviciu din aceeași administrație locală are un salariu de bază în valoare de 9.257 de lei. Mergând mai departe, un consilier IA care își desfășoară activitatea în cadrul aparatului propriu al primarului din Cernavodă are un salariu de bază de… 6.954 de lei și 15 % spor pentru condiții de muncă. De asemenea, inspectorii de specialitate din cadrul aceleiași administrații locale se învârt în jurul sumei de 4.000 de lei, salariu de bază. Nici salariul unui șofer din Primăria Cernavodă nu este unul de trecut cu vederea. Astfel, un șofer grad I are un salariu de bază care ajunge la 2.896 de lei și 15 % spor pentru condiții de muncă. Mergând pe același principiu, tot în administrația din Cernavodă, un paznic are un salariu de bază de 3.352 de lei și 15 % spor pentru condiții de muncă.

Care sunt salariile pe care le au angajații Direcției de Asistență Socială, vă invităm să studiați în documentul pe care vi-l punem la dispoziție:

Salarii%20de%20baza

Turism yok plătit cu zeci de mii de lei

Cu siguranță că ați remarcat în documentul anexat că la Cernavodă se face turism. Directorul acestui Departament, Alina Sava (soția consilierului local Marian Sava – fost candidat din partea PMP la fotoliul de primar al orașului Cernavodă), are un venit brut în valoare de… 8.778 lei și 10 % spor pentru condiții de muncă. Interesante sunt obiectivele turistice pe care orașul Cernavodă le prezintă celor veniți în vizită.

Marian Iordache, consilierul primarului Liviu Negoiță, n-a reușit să ni le prezinte. În schimb, a vorbit pentru “Ordinea.ro” despre gradul mare de ocupare al hotelurilor din Cernavodă, în anul 2018. Cinci la număr, din declarațiile sale. Mai mult, consilierul personal al primarului Negoiță nu a pierdut ocazia de a ne vorbi despre Mariana Mircea. A declarat pentru ziarul nostru că fostul primar al orașului Cernavodă a intrat în campanie electorală…

“Eu nu am prea multe comentarii de făcut. Salariile sunt în conformitate cu legislația în vigoare și ceea ce dvs. vedeți pe pagina de internet a Primăriei Cernavodă este salariul de bază, nu net. Cu sporuri. De exemplu, la paznic, Primăria Cernavodă are paznic la Căminul de Bătrâni și primește spor de noapte. Dincolo de acest aspect, pot să înțeleg și de ce m-ați întrebat de salariul angajatului de la turism (?!) dar noi chiar derulăm activități care presupun dezvoltarea turismului din Cernavodă. Și ca să aveți idee despre acest aspect, vă invit să vedeți, de exemplu, câți oameni au fost cazați în cele 5 hoteluri din Cernavodă, numai anul trecut. De asemenea, pot să mai înțeleg și de ce doamna Mariana Mircea a promovat discuția asta referitoare la salariile din administrația locală din Cernavodă; a intrat în campania electorală.”

Între timp, doamna de la turism are activitate serioasă. Pe contul de Facebook al Centrului de Turism din cadrul Primăriei Cernavodă apar – după cum se poate observa și din fotografia din deschiderea articolului nostru – informații despre cum crește… stuful din Transilvania, dar și despre deltele din aceeași zonă a țării. Și pentru această activitate, Alina Sava are un salariu brut de aproape 9 mii de lei.

NOTĂ! Este important să precizăm faptul că documentarea jurnalistică privind salariile din Primăria orașului Cernavodă a pornit de la declarațiile fostului primar al localității, Mariana Mircea, care a prezentat câteva dintre salariile pe care oamenii din echipa primarului Negoiță le au. Și nu sunt mici, dimpotrivă… Vi le reamintim:

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Constanța. Consiliul Județean cumpără mobilier de birou. Cine poate participa la licitație

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Conducerea Consiliului Județean Constanța anunță intenția achiziției de mobilier de birou pentru clădirea administrativă de pe Bd. Tomis. Conform anunțului postat pe pagina de internet a instituției, achiziția va fi una directă, conform legislației în vigoare iar sursa de finanțare anunțată este bugetul Consiliului Județean.

Pot participa toți operatorii economici interesați, indiferent dacă aceștia dețin sau nu cont de SICAP. Atribuirea contractului se va realiza, conform aceleiași surse, în conformitate cu prevederile art. 43 din HG 395/2016.

“În condițiile în care oferta declarată câțtigătoare se regăsește în catalogul electronic, achiziția directă se va realiza prin intermediul SICAP. (…) Criteriul de atribuirea stabilit este prețul cel mai scăzut. Oferta declarată câștigătoare este cea cu prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii cerințelor din prezenta invitație și a cerințelor minime solicitate în specificațiile tehnice. (…) Livrarea produselor inclusiv montajul se face la sediul autorității contractante, în termen de 60 de zile lucrătoare de la data semnării contractului de către ambele părți”, se arată în documentul pe care vi-l punem la dispoziție și care poate fi consultat și pe site-ul administrației județene.

Oferta este valabilă 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor, iar termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor este data de 26.02.2019, ora 12.00.

01 Invitatie

 

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: