Connect with us

Politica

Vezi ce investiție majoră a aprobat Guvernul pentru Constanța!

Maria Ionescu

Publicat

la

Prin anii 2004, primarul de atunci al municipiului Constanta, Radu Mazare, spera să construiască la Constanța o sală polivalentă, care să corespundă standardelor europene. Proiectul de la acea vreme a fost suspendat imediat după ce s-a schimbat puterea politică la nivel național. Reamintim că, la alegerile prezindențiale din 2004 au candidat Traian Băsescu și Adrian Năstase (pe lângă alți competitori, fără șanse reale de câștig). Dar cum până atunci era un guvern eminamente pesedist, lucrurile s-au schimbat după ce noul guvern a preluat puterea. Trebuie să punctăm, de asemenea, faptul că edilul de la acea vreme al Constanței, Radu Mazăre, preciza în anul 2006 că  „Guvernul Portocaliu”, cum îl numea el, a pus capăt, în 2004, tuturor proiectelor demarate în legislatura trecută de municipalitatea Constanța. Ce-i drept, municipiul Constanța avea proiecte mari, care s-au concretizat cu chiu cu vai sau sunt în stadiu de lucrări. El amintea atunci de reabilitarea Spitalului Județean – renovat parțial până în anul de grație 2016, construcția șoselei de coastă – lucrare care s-a stins, cel puțin deocamdată -, amenajarea portului turistic din Mamaia, dar și de construirea Sălii Polivalente. În anul 2008, presa venea cu vești bune pentru constănțeni și preciza că se va construi cea mai modernă sală polivalentă din țară. Ea trebuia să fie gata până în anul 2010, când, în luna septembrie, urma să găzduim competiții sportive de talie internațională. Pentru noua sală, autoritățile ridicaseră deja o machetă, iar aceasta urma să fie construită în același loc, pe strada Badea Cârțan, pe amplasamentul vechiului stadion de rugby, care este lăsat de multă vreme de izbeliște. Potrivit proiectului de la acea vreme, sala trebuia să aibă dotari impresionante, printre care un teren multifuncțional și un bazin olimpic. Capacitatea sălii de jocuri trebuia să fie de 10.000 de locuri la manifestările sportive și de 12.000 de locuri la cele culturale.

Investiția urma să depășeasca 70 de milioane de euro

La acea vreme, președintele Consiliului Județean, Nicușor Constantinescu, se arăta foarte optimist. „Sper ca guvernul să se țină de cuvânt și să aloce sumele promise, dar, în caz contrar, vom găsi noi alte surse”. Dar alte surse nu au mai fost găsite. Și primarul din acea perioadă se arăta la fel de convins că lucrurile vor merge foarte bine. „Este un proiect ambițios și sper să-l putem finanța și finaliza. Primăria are deja cota de 20% și terenul pentru acest complex și este nevoie de un efort comun pentru a duce la capăt acest proiect.”, a adăugat primarul acelor vremi, Radu Mazăre. Doar că acel efort comun despre care vorbea edilul nu a existat, iar performanțele sportive ale municipiului Constanța au decăzut foarte mult. Pe atunci, se vorbea despre un proiect de 70 de milioane de euro, iar fondurile ar fi trebuit acoperite de CJC (10%), Primăria Constanța (20%) și Guvernul României, prin Agenția Națională pentru Sport (70%). Se vorbea despre o firmă din SUA, care urma să construiască acest complex, iar proprietarul acesteia era un român care își dorea să se implice în lucrările de modernizare din Constanța.

Proiectul revine pe cai mari … și este mult mai ieftin!

Am ajuns în luna iunie a anului 2016 și ne aflăm la o săptămână după ce Decebal Făgădău a obținut cele mai multe voturi și a câștigat conducerea Primăriei. Din propriile sale declarații, reiese că lucrurile au evoluat din punctul de vedere al construirii unui complex sportiv, respectiv Sala Polivalentă. În cursul săptămânii trecute, adică miercuri, Făgădău s-a deplasat pentru a treia oară în fața Comisiei tehnico-economică interministerială, care a avizat în unanimitate alocarea a 22 de milioane de euro pentru construirea unei săli polivalente de 5.000 de locuri în zona Badea Cârțan din Constanța. De această dată nu mai vorbim despre o sală cu 10.000 de locuri la manifestările sportive, ci despre una la jumătate de capacitate, respectiv o sală de 5.000 de locuri. Decebal Fădăgău ne-a declarat că acel proiect de pe vremuri a picat din cauza autorităților centrale. În vechiul proiect erau implicate trei părți, respectiv Ministerul Tineretului și Sportului, care ar fi trebuit să finanțeze lucrările, Consiliul Județean, care se ocupa de proiectul în sine, și municipalitatea Constanța., care ar fi venit cu terenul, dar ministerul nu și-a mai respectat promisiunea de finanțare. În aceste condiții, s-a luat hotărârea de se renunța la prevederile de atunci, deoarece nu se putea continua cu un proiect de o așa mare anvergură. “Ne-am mulat pe ceea ce aveam ca municipalitate. În anul 2014 am avut o discuție cu Compania Națională de Investiții și cu Ministerul și am fost încurajați să urmăm proiectul. Ca atare, am intabulat suprafața de teren, am elaborat studiul de fezabilitate, am desemnat câștigătorii arhitecți și proiectanți și am elaborat actualul proiect”, ne-a declarat Decebal Făgădău. El a spus că s-a ales această cale pentru a putea fi suportabilă pentru municipiul Constanța. Inițial s-a plecat ca adresabilitate de la ce sporturi existau și erau puternice la acel moment în Constanța, respectiv volei, handbal, baschet, iar apoi a fost extins și la sporturi individuale.

“Constanța merită să nu mai fie ignorată”

 Este cât se poate de evident că acest proiect se va concretiza în municipiul Constanța. Primarul ales al municipiului este absolut convins că lucrările vor putea fi gata într-un interval de timp cuprins între trei (cu foarte mult optimism) și 5 ani (cu mai mult pesimism). Dar este dificil de precizat când ne vom putea bucura de noua sala polivalentă. Decebal Făgădău este însă foarte optimist și a avut timp să analizeze și să studieze modelele implementate în țară. “Am luat pulsul în întreaga țară și vă pot spune că sunt foarte mândru de proiectul nostru. Valoarea investiției este de circa 22 milioane de Euro, adică de 96,5 milioane de lei, bani din care municipalitatea va trebui să aloce 13 milioane de lei, ce vor fi canalizați către infrastructură. Sala polivalentă este în formă de potcoavă, iar tribunele vor fi pe trei părți. Înainte de intrarea în sală, va fi o altă sală de antrenamente, iar acesta este un plus pe care l-a adus acest proiect.”. Pare frumos și ne întrebăm cât de repede s-ar putea mișca lucrurile, însă Decebal Făgădău este plin de speranțe. “De-acum încolo va urma promovarea unei hotărâri de Guvern, apoi procedura de achiziție, desemnarea câștigătorilor și apoi proiectarea și execuția lucrării. Avem în proiect 24 de luni pentru proiectare și execuție, care este o perioadă realizabilă deoarece noi am realizat toate studiile de fezabilitate, care sunt făcute la un nivel înalt de detaliu. Procedura de achiziție poate dura maximum un an de zile. Sper ca în luna septembrie a anului viitor să avem deja un câștigător al licitației, iar până în 2020 să fie gata lucrările. Constanța merită să nu mai fie ignorată. Ministrul Elisabeta Lipă ne-a susținut foarte mult, iar dacă ne place să ne lăudăm cu sportivii noștri, trebuie recunoscuți”. El ne-a mai spus că în acest loc va fi construit și un bazin de înot olimpic, iar de aceste două proiecte se va ocupa fostul înotător Răzvan Florea, care a fost ales consilier local municipal. Declarațiile edilului municipiului Constanța sunt extrem de frumoase și tare mi-aș dori să se concretizeze întocmai. Trăim într-un oraș european și trebuie să simțim acest lucru. Iar când vrei să te plimbi și o faci pe strada Badea Cârțan, adică exact prin locul în care sperăm că va apărea, chiar și în următorii patru-cinci ani, un complex sportiv de anvergură, te apucă disperarea.  Suntem, însă, optimiști și vrem să credem că orașul își va recăpăta valoarea pe care o merită. Valoare pe care locuitorii și-o doresc și pe care speră să și-o redobândească.

 

 

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Politica

(FOTO+VIDEO) Proiect ambițios propus de PRO România pentru zona Gării Constanța: Toată infrastructura rutieră, introdusă în subteran

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Zona Gării Constanța este una dintre cele mai poluate zone din municipiul reședință de județ, atât fonic, cât și chimic. De aceea, spune deputatul Mircea-Titus Dobre, candidatul PRO România la Primăria Constanța, este nevoie de o resistematizare a întregii zone. Fostul ministru al Turismului vine în fața cetățenilor un proiect ambițios care presupune introducerea în subteran a întregului trafic rutier din zona Gării și transformarea acestuia într-un imens spațu de recreere. Mircea Dobre spune că, dacă tot se vorbește de servicii de Smart City, ei bine, traficul rutier din zonă trebuie regândit, astfel încât poluarea chimică și, în special, fonică să fie reduse la minim. De aceea, candidatul PRO România propune un proiect pentru reconfigurarea zonei Gării Constanța numit „NIAGA – Nod Intermodal Autogară – Gară – Aeroport Constanța“. Practic, Dobre propune amenajarea unei autogări imense, dar care să fie amenajată în subsolul din fața Gării și unde ar urma să plece curse de transport public atât în interiorul municipiului Constanța, cât și în exteriorul orașului.

Suprafața construită la Subsol se va întinde pe o suprafață de 24.450 mp și va fi destinată circulației auto, suprafața construită la Parter va avea 7.351 mp, iar suprafața construită la Etajul 1 va avea 1.720 mp. În cadrul proiectului se vor regăsi o autogară, spații publice amenajate, săli de așteptare (cu panouri informative smart), servicii publice de tip comercial – restaurant/terasă/bistro/florărie – parcare publică, spații pentru taxi, locuri de parcare publice subterane și spații verzi, amenajate.

„În afară de Gară, care aparține Ministerului Transporturilor, avem o zonă privată de unde pleacă autobuzele, microbuzele în interiorul județului; avem o zonă privată de unde pleacă autobuzele și microbuzele în afara județului Constanța și avem o zonă publică pe unde circulă autobuzele în interiorul municipiului. Noi venim cu următoarea propunere: pe o suprafață de 24.450 mp ducem infrastructura de transport în subsol, cu 4 intrări – 2 intrări și 2 ieșiri pe str. Theodor Burada, o intrare și ieșire pe șos. Mangaliei și o intrare și ieșire în bd. Ferdinand. La subsol se păstrează suprafața, respectivelor entități private li se ridică autorizația de funcționare și acolo nu va mai fi transport public. O să avem patru chestiuni importante în acest subsol: stație de taxi, CT BUS, transport în afara județului și transport în interiorul județului. Deasupra, la etaj, avem peste 7.400 mp, cu zonă comercială, săli de așteptare, totul digitalizat. Parcul de la Gară se leagă la nivel de parter prin pasarele pietonale, deasupra străzilor care se duc în subsol și se leagă de această autogară. Este unul din cele mai importante proiecte de infrastructură necesară și utilă la ora actuală municipiului și județului și tot ce înseamnă transport public să fie gestionat de autoritatea publică”, a spus Mircea Dobre.

Nod Intermodal Autogară – Gară – Aeroport

„Constanța, orașul principal de la malul Mării Negre, duce lipsa unui nod intermodal de transport de călători și are nevoie de o legătură mai eficientă, mai organizată și la standardele contemporane, cu servicii de Smart City, care să satisfacă cerințele constănțenilor și ale sutelor de mii de călători care ajung an de an în acest oraș. Echipa Pro România Constanța vine cu un proiect integrat, un proiect de nod intermodal în zona din fața actualei gări. Suprafața de teren necesară realizării proiectului este de 24.450 mp (din care 8.994 mp sunt terenuri – circulații publice). Nodul intermodal va face legătura între:

– transporturile rutiere de călători ale curselor de operatori de pe raza județului Constanța

– transporturile rutiere de călători ale curselor de operatori în/din afara județului Constanța

– transporturile feroviare de călători

– transportul de călători către zona de Aeroport (rutier și/sau feroviar)

Nodul intermodal este constituit și va face legătura din/între:

  1. Autogară călători CT BUS
  2. Autogară călători în interiorul județului Constanța
  3. Autogară călători în exteriorul județului Constanța
  4. Gara de Călători Constanța

Suprafața construita la Subsol cu circulații auto = 24.450 mp

Suprafața construita la Parter = 7.351 mp

Suprafața construită la Etaj 1= 1.720 mp

În cadrul proiectului se vor regăsi – autogară, spații publice amenajate, săli de așteptare cu panouri informative smart, servicii publice de tip comercial, restaurant/terasă/bistro/florărie, parcare publică, spații pentru taxi-uri, locuri de parcare publice subterane, spații verzi amenajate.“, se arată în proiectul pe care Mircea Dobre îl propune.

Candidatul PRO România afirmă că, deși multă lume va crede că introducerea traficului rutier din zona Gării Constanța în subteran este o treabă extrem de costisitoare, în realitate, proiectul NIAGA este estimat la aproximativ 20 de milioane de euro, bani pe care pot fi obținuți din mai multe surse.

Proiect ambițios PRO România pentru zona Gării Constanța

Zona Gării Constanța este una dintre cele mai poluate din municipiu, atât fonic, cât și chimic. De aceea, spune deputatul Mircea-Titus Dobre, candidatul PRO România la Primăria Constanța spune că este nevoie de o resistematizare a întregii zone. Fostul ministru al Turismului vine în fața cetățenilor cu un proiect ambițios care presupune introducerea ÎN SUBTERAN a întregului TRAFIC RUTIER din zona Gării și transformarea întregului platou într-un imens spațiu de recreere. Mircea Dobre spune că, dacă tot se vorbește de servicii de Smart City, ei bine, traficul rutier din zonă trebuie regândit, astfel încât poluarea chimică și fonică să fie reduse la minim. De aceea, candidatul PRO România propune un proiect pentru reconfigurarea zonei Gării Constanța numit „NIAGA – Nod Intermodal Autogară – Gară – Aeroport Constanța“. Mai multe detalii puteți citi aici: https://www.ordinea.ro/fotovideo-proiect-ambitios-propus-de-pro-romania-pentru-zona-garii-constanta-toata-infrastructura-rutiera-introdusa-in-subteran/

Publicată de Ordinea.Ro pe Luni, 21 septembrie 2020

 

Comments

comments

Continuă să citești

Politica

Claudiu Palaz: “Vergil Chițac, pensionarul pervers. Depășește gruparea Mazăre-Strutinsky-Constantinescu”

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Claudiu Iorga Palaz, președintele PMP Constanța, îl atacă în termeni duri pe candidatul PNL la Primăria Constanța susținând despre acesta că este “pervers” și că ar putea depăși gruparea Mazăre – Strutinski – Constantinescu. Prin intermediul unui comunicat remis redacției, candidatul PMP la Primăria Constanța aduce la cunoștința constănțenilor modul în care Chițac a procedat la “ascunderea unor venituri pentru care nu există o proveniență legală”.

Astfel, în urma articolelor apărute în presă cu privire la tranzacțiile imobiliare înfăptuite de  candidatul P.N.L. la funcția de primar al municipiului Constanța, Vergil Chițac, din care reiese faptul că a fost divorțat în perioada ianuarie 1996 – ianuarie 2017, Partidul Mișcarea Populară Constanța a constatat că, în declarațiile de avere depuse în aceeași perioadă, acesta a declarat venituri fictive pentru o presupusă soție. Concret, spune Palac, în perioada 2009-2016, când Vergil Chițac era necăsătorit, în toate declarațiile de avere, depuse la mai multe instituții ale statului, atât la rubrica BUNURI IMOBILE, cât și la rubrica VENITURI ALE DECLARANTULUI ȘI ALE MEMBRILOR SĂI DE FAMILIE, regăsim bunuri deținute împreună cu SOȚIA”, precum și venituri ale acesteia.

În opinia noastră, se arată în documentul de presă, adăugarea în declarația de avere a veniturilor unei  persoane fără legătură de rudenie a avut ca scop ascunderea unor venituri pentru care nu există o proveniență legală. În acest sens, juriștii noștri analizează formularea unei plângeri penale privind falsul în declarații.

De asemenea, îi solicităm candidatului PNL să precizeze public sursa acestor venituri enorme. (de exemplui vânzarea unui apartament către mama soției, o bătrână, la un preț dublu decât cel la care a fost cumpărat)

“Nu este corect și moral să-ți treci în declarația de avere persoane cu care nu ai niciun fel de legătură de rudenie, dar care au venituri proprii, doar în scopul de a justifica niște sume de bani care îți intră în buzunar, dar pentru care nu ai nicio justificare legală. Este cea mai perfidă jonglerie administrativă, Vergil Chițac depășind la acest capitol chiar și gruparea Mazăre-Strutinsky-Constantinescu. Acum înțelegem de ce “amiralul” Chițac refuză să trimită documentele pentru justificarea averii către Agenția Națională de Integritate, unde există un dosar pentru verificarea averii, la sesizarea Partidului Mișcarea Populară. Dacă imoralul Chițac a avut tupeul să mintă și să facă un astfel de fals în declarațiile de avere într-o unitate militară (Academia Navală Mircea cel Bătrân), unde a ocupat funcția de prorector, și chiar în declarația de avere depusă la Parlamentul României, unde are calitatea de senator, îmi imaginez jongleriile financiar-administrative pe care le-ar putea realiza dacă ar ocupa funcția pentru care candidează. Într-o emisiune a lui Rareș Bogdan, în fața acestuia, v-ați acuzat propriul partid, care vă susține, că are scheleți în dulap, când de fapt cel cu scheleții sunteți chiar dumneavoastră. Dumneavoastră, domnule Chițac, aveți în spatele casei un întreg cimitir unde autoritățile statului se vor apuca să caute. Acest pensionar care pozează în bunic inocent, cu pisicul lui Caramel cu tot, este de fapt un lup în piele de oaie, un lup care se vrea paznic la oi, un adevărat pensionar pervers.”, a declarat Claudiu Palaz.

Declarațiile liderului PMP Constanța sunt disponibile și pe contul său de Facebook.

 

Comments

comments

Continuă să citești

Politica

Angajamentul lui Tudor Nădrag și al echipei PSD Hârșova pentru mandatul 2020-2024

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Tudor Nădrag candidează din partea Partidului Social Democrat pentru funcția de primar al orașului Hârșova. Iată ce proiecte și-a propus să realizeze în mandatul 2020-2024 împreună cu echipa sa de consilieri.

Revin în fața dumneavoastră cu 41 de măsuri, din programul echipei PSD, din care am onoarea de a face parte, pentru dezvoltarea orașului:

 

  • Redepunerea proiectului pentru construirea unei baze de tratament în vederea valorificării apelor termale – proiect care în prezent a fost abandonat;
  • Redepunerea proiectului de construire a centrului de colectare și primă comercializare a peștelui;
  • Redepunerea proiectului pentru înființarea unei fabrici pentru scule și ambarcațiuni pescărești;
  • Urgentarea aducțiunii de gaze în localitate, valorificând și oportunitatea înființării unei asociații de dezvoltare intercomunitară cu localitățile învecinate;
  • Înființarea unui centru de consultanță în cadrul primăriei care să acorde sprijin gratuit pentru întocmirea și depunerea de proiecte cu finanțare europeană și guvernamentală;
  • Sprijin și cofinanțare pentru un proiect în vederea realizării unui sistem de irigații performant în parteneriat cu fermierii locali;
  • Sprijinirea crescătorilor de animale și creșterea potențialului agricol al islazului prin cultivarea de suprafețe destinate pășunatului;
  • Dotarea unităților de învățământ școlar și preșcolar cu mijloace moderne și creșterea gradului de confort al acestora;
  • Modernizarea grupurilor sanitare și creșterea gradului de igienă ca mijloc de protecție a sănătății copiilor noștri;
  • Ne propunem reasfaltarea parcărilor, aleilor și căilor de acces din tot orașul. În urmă cu 10 ani am asfaltat parcările de la toate blocurile unde se intra cu noroi în casă. Deoarece nu s-a mai făcut nimic pentru repararea lor, acestea sunt într-o stare de degradare;
  • Asfaltarea tuturor străzilor din oraș și satul Vadu-Oii;
  • Accesarea unui nou proiect pentru asfaltarea a încă 10 km de drumuri agricole;
  • Sporirea numărului de locuri de joacă pentru copii și amplasarea de jocuri și topogane;
  • Valorificarea apelor termale în scopul înființării de sere generatoare de locuri de muncă. În decursul anilor am purtat discuții cu investitori din Spania și Israel, astfel că va trebui să reluăm aceste demersuri;
  • Punerea la dispoziția investitorilor de terenuri agricole în zona apelor termale, dar și a celor 30 de hectare din zona carierei Celea, pentru dezvoltarea unui obiectiv industrial având în vedere că pescajul din zonă permite acostarea navelor, încărcarea și descărcarea lor.
  • Oferirea de facilități pentru investitorii care creează locuri de muncă.
  • Construirea unei grădinițe și a unei școli cu clasele I-IV în zona blocurilor ANL.
  • Lotizarea și sistematizarea de locuri de casă în zona blocurilor ANL, numai după construirea utilităților necesare: drumuri acces, apă, canalizare, electricitate.
  • Depunerea de proiecte în vederea accesării de fonduri pentru dezvoltarea și modernizarea portului turistic.
  • Efectuarea de demersuri pentru trecerea portului în administrarea autorității locale.
  • Înscrierea blocurilor într-un program de reabilitare termică, asigurarea parteneriatului și cofinanțării. Sprijinirea financiară și scutirea de impozit pentru cei care îți realizează anveloparea termică (apartamente, case) cu forțe proprii.
  • Sprijinirea spitalului, cu aportul doctorului Fricățel și crearea unui colectiv de medici capabili să asigure un act medical performant și să salveze spitalul de la desființare.

În ultimii ani, spitalul a fost condus de manageri incompetenți care l-au dus în pragul colapsului financiar (datorii de peste 50 de miliarde de lei vechi) și în pragul desființării deoarece nu au reușit să acrediteze unitatea medicală și există riscul de a pierde contractul cu Casa de Sănătate. Cei care nu și-au îndeplinit obiectivele și indicatorii de performanță asumați prin contractul de management trebuie să plece, nu înainte de a fi trași la răspundere.

  • Crearea unui compartiment de urbanism special pentru a-i sprijini gratuit pe cei care vor să construiască fără a încălca legea.
  • Reînființarea în cadrul primăriei a compartimentului de informații cetățeni și relații cu publicul. Ușa primarului va fi din nou deschisă permanent pentru locuitorii orașului.
  • Sprijin rapid și total pentru realizarea investițiilor aflate în riscul de a nu fi finalizate la termen – școala gimnazială și stadionul ale căror proiecte au fost depuse în anul 2015 și aprobate în anul 2016.
  • Construirea a încă patru blocuri ANL și două blocuri sociale.
  • Consultarea permanentă a locuitorilor privind problemele importante ale comunității și crearea unui climat de colaborare și respect reciproc. Ura, disprețul, teama oamenilor de a se exprima liber, împărțirea cetățenilor în tabere partinice, șantajul, amenințarea – nu au ce căuta în relațiile dintre oameni și autorități.
  • Amenajarea de condiții corespunzătoare în vederea bunei funcționări a clubului tineretului și clubului pensionarilor.
  • Acordarea cu prioritate a burselor scolare ca mijloc de stimulare a elevilor, dar și ca instrument de sprijin pentru familiile nevoiașe care au copii eminenți.
  • Înființarea și sprijinirea echipelor pentru cât mai multe discipline sportive, susținerea profesorilor de sport din cele două licee și școala gimnazială pentru dezvoltarea activității sportive și organizarea de competiții.
  • Amenajarea și extinderea cimitirului musulman.
  • Realizarea de noi căi de acces în cimitirul nou orthodox, precum și a unui sistem de iluminat.
  • Sprijinirea unităților de cult, a bisericilor, geamiei și mănăstirii Prodromita.
  • Lucrări de întreținere și completare a celor aproape 300 de hectare de pădure comunală plantate în timpul mandatului meu și care sunt proprietatea orașului, în zona Celea și Vadu-Oii. În prezent acestea se află într-o stare gravă de degradare și neîntreținere.
  • Modernizarea complexului de înmagazinare a apei și a rețelei de distribuție, modernizarea sistemelor de tratare a apei pe principiul osmozei, înlocuirea totală a conductelor de azbociment montate în anii 1960, cauza deselor avarii cu tot disconfortul creat.
  • Sectorizarea rețelei de distribuție a apei pentru ca întreruperile să nu afecteze orașul.
  • Sprijin social pentru persoanele singure și neajutorate.
  • Depolitizarea aparatului bugetar, promovarea în funcții publice pe criterii de performanță și competență.
  • Punerea în funcție a stației de sortare și transfer deșeuri, precum și a stației de gospodărire a gunoiului de grajd, construite în timpul mandatului meu.
  • În anul 2010, s-au construit 12 km de canalizări pe 43 de străzi ai căror locuitori nu beneficiau de această utilitate.

Ne propunem realizarea de canalizări și pentru gospodăriile situate în zone cu calcar.

  • Reabilitarea și modernizarea pieței agroalimentare și încurajarea producătorilor locali.

Acest program reprezintă angajamentul echipei PSD pentru mandatul 2020-2024, pentru dezvoltarea orașului.

Programul este deschis și supus permanent observațiilor și propunerilor dumneavoastră.

Dacă te-ai săturat de minciuni și vrei să mai faci ceva pentru orașul tău, vino alături de noi!

AVEȚI ÎNCREDERE, ȘTIM CE AVEM DE FĂCUT!

Foto 1: Tudor Nădrag împreună cu o parte a echipei de consilieri

Foto2: Tudor Nădrag și Doris Ene

Foto3: Tudor Nădrag și dr. Vladimir Fricățel

Material comandat de Partidul Social Democrat  filiala Constanta,

Executat de Asociația Puterea Civică – www.ordinea.ro 

CUI mandatar financiar coordonator 21200019

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: