Societate

Telekom, recompense pentru clienți după defecțiunea de zilele trecute

mart. 07, 2018 Mihaela Tîrpan

Dupa ce reteaua Telekom a avut mari probleme timp de cateva ore in timpul zilei de luni, compania anunta ca vine cu compensatii pentru clienti. Conducerea companiei a anuntat reduceri la factura si de credit suplimentar la cartela.

Reamintim ca reteaua mobila a Telekom Romania a avut mari probleme tehnice timp de sapte ore pe 5 martie, iar Arbitrul telecom a anuntat ca ancheteaza incidentul.

Astfel, Telekom le multumeste clientilor pentru intelegere si suport si anunta ca le ofera acestora reducere la factura si credit suplimentar la cartela pentru nefunctionarea serviciilor mobile in data de 5 martie, precum si beneficii aditionale, atat pentru clientii rezidentiali, cat si business.

În aceste conditii, abonatii persoane fizice si companii, clienti ai serviciilor mobile precum si cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalenta unei zile de abonament la prima factura lunara emisa dupa data de 11 martie. Clientii cu servicii preplatite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienti). Acesta va fi incarcat automat pe cartela incepand de saptamana viitoare. Atat reducerea la abonament, cat si creditul suplimentar vor fi oferite clientilor automat, fara a fi necesar ca acestia sa parcurga pasii procedurali din contract, scriu jurnalistii de la hotnews.ro.

Compania a anuntat si ca din 2 aprilie toti abonatii „vor primi gratuit beneficii de voce, SMS si date NELIMITATE national, valabile 30 de zile”.

Citiți și:

Telekom, probleme cu semnalul în mai multe județe. Defecțiunea ar putea dura… 72 de ore

Comments

comments

Mihaela Tîrpan

About The Author

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!